Michael O'Leary maga jelentette be sajtótájékoztatón, hogy elhárult az akadály a Ryanair budapesti bázisnyitás előtt. A légitársaság a tervezett nég yhelyett öt gépet állomásoztat Budapesten és a 31 új célállomás után itt a 32. is, a finnországi Tampere. Az ír fapados honlapján a ferihegyi 2-e terminált jelöli meg induló terminálként. ja és O'Leary beígérte, hogy mindig olcsóbbak lesznek a Wizz nél és az 1 eurós akcióra 0,3 euróssal válaszolnak, igaz csak néhány városba. Dúl a történelmi fapados háború.

Magyar zászló a Ryanair nyitóoldalán
Nem teketóriázik a Ryanair, mióta a Malév végleg lehúzta a rolót. Az ír fapados nyitóoldalán hatalmas magyar zászló fogadja a magyar felhasználókat, s bár még egyetlen gép sem érkezett meg Budapestre - sőt állítólag még szerződéses sincs a légitársaságnak a Liszt Ferenc repülőtérrel - már árusítja az akciós jegyeket a különböző desztinációkra. Barcelonába, Brüsszelbe, Hamburgba, Madridba, Manchesterbe és Madridba is 3000 ezer forintos áron adja a jegyeket egy irányba illetékeke nélkül. A promóció alatt azért egy vastagbetűs mondat is olvasható, miszerint minden útvonal a repülőtérrel kötendő megállapodástól függ.
A tervek szerint február 17-én nyit a Ryanair budapesti bázisa és egy hónapon keresztül minden jegy 10 euróba kerül majd, az akciós hónap után a legolcsóbb jegyek 22 euró körül vannak. Érdemes tehát foglalni, de biztosra azért még nem mehetünk, mert a bejelentett útvonalak közül többre még nincs engedély. A Ryanair jó tárgyalási pozícióban van a kényszerhelyzetben lévő budapesti repülőtérrel szemben - és nyilván alacsony árakat próbál majd kialkudni - ami viszont azt jelentheti, hogy a többi légitársaság - köztük elsősorban a Wizz Air - is hasonló kedvezményekre tart majd igényt.

Brutális fapadosháború kezdődött Budapestért
A nemzeti légitársaság teteme fölött körözve rendesen egymásnak esett a Wizz Air és a Ryanair. A Malév pénteken jelentette be, hogy azonnali hatállyal leállítja flottáját. A hírre a Wizz Air azzal válaszolt, hogy a jelenlegi három helyett öt repülőgépet működtet majd Budapestről. Hasonlóan reagált az Air Berlin is és több már nagy légitársaság is bejelentette, hogy bővíti budapesti járatkapacitását.
Az igazán nagy bejelentéssel a Ryanair állt elő. Az ír fapados ugyanis közölte, hogy négy új repülőgépet telepít Budapestre és összesen 31 új járatot indít Ferihegyről. A lépés leginkább a rivális Wizz Airnek szól és nyílt felhívás a háborúra. Az ír cég ugyanis kilenc olyan útvonalon is repül majd, amelyet a Wizz Air már felvett a menetrendjébe, sőt olyan desztinációk is megtalálhatók a Ryanair budapesti kínálatában, ahol a Wizz Air korábban már kudarcot vallott. A Ryanair ráadásul a járatsűrűséggel is jól odacsap a Wizznek: Londonba napi kettő, Párizsba és Barcelonába napi egy járat megy majd.
A nyilvánvaló hadüzenet legnagyobb haszonélvezői az utasok lesznek, várhatóan a korábbinál is erősebb árverseny alakul majd k a két fapados között.

10 eurós jeggyel zavarná el Berlusconit a Ryanair
Tíz euróért is elvinné Silvio Berlusconit a Ryanair – bárhova, csak távozzon - írja az Iho.hu. A pimasz reklámjairól elhíresült fapados légitársaság nem hagyta ki az alkalmat, hogy a különböző botrányairól hírhedt olasz kormányfő távozását többen is sürgetik – az utcán és hivatalosan egyaránt. A hirdetés szövege magyarra fordítva: „Kedves Silvio, itt egy újabb lehetőség, hogy elmenekülj a Ryanairrel”.

Pornót vetítenének a Ryanair gépein
A Ryanair légitársaság vezetője, Michael O'Leary azt tervezi, hogy pornót is lehetne nézni gépein repülés közben – írj a Blikk.hu.
A tervek szerint az utasok egy fedélzeti webes szolgáltatáson keresztül, egy Ryanair applikáció segítségével, okostelefonjaikon, vagy iPaden jelentkezhetnének be a szolgáltatásra. Játszani, mozizni és szexcsatornát nézni is lehetne, persze pénzért – írja a The Sun.
- Nem arról van szó, hogy a minden utas által látható képernyőkön menne a műsor, hanem csak az láthatná, aki a saját erre alkalmas valamilyen eszközével bejelentkezett - mondta Michael O'Leary. A szállodákban világszerte van hasonló szolgáltatás, nálunk miért ne lehetne? – tette hozzá.
Nem ez az első meghökkentő ötlete a Ryanair vezérének. Korábban felmerült már, hogy állóhelyeket alakítanak ki a gépeken, vannak tervek arra is, hogy fizetőssé tegyék a fedélzeti mosdókat és O’Leary szerint az egyik pilóta is teljesen felesleges a pilótafülkében.
A fapados ír légitársaság egyébként jól teljesít pénzügyi szempontból: idén az üzleti éve első félévét a vártnál jobb eredményekkel zárta.
Utolsó kommentek